wtorek, 19 lutego 2013

"Bestia usiłuje zabić to, co najbardziej kocha."

http://th05.deviantart.net/fs71/PRE/f/2013/019/1/d/snow_dog_by_jophesxi-d5rz577.jpg


Godność: Zanim przyszłam na świat, kilka miesięcy przed porodem, gdy było już wiadomo, że będę suczką matka wraz z ojcem dali mi na imię Nilsa. Niestety, imię to zmieniło się, na skutek pewnej historii. Przykrej historii, przy mym porodzie. Teraz jestem Emeraya. Emeraya von Dable, nazwisko odziedziczyłam po ojcu.

Wiek: Liczę sobie trzy lata. A dokładniej 3 lata i kilkanaście dni.

Płeć: Jestem suczką. Płcią żeńską, jakże mogłoby być inaczej?

 Rasa: Jestem labradorem Retriverem. Czystej krwi.

Pochodzenie: Urodziłam się w Portugalii. Tak wiec Portugalia jest moim krajem ojczystym. 
http://24.media.tumblr.com/a1c2f93682118127dc35389d1d4030ad/tumblr_mgn40cMOel1rljby1o1_500.jpg

Partner: Brak. Nie było, nie ma i pewnie nie będzie.

Potomstwo: Brak.

Charakter: Jestem cicha. Lubię obserwować innych, jednak gdy w grę wchodzą w kłótnie i bójki nie wytrzymuję. Osobiście uważam, że kłótnie i bójki to jedno z najgorszych rzeczy świata. Staram się pomóc wszystkim, jeśli tylko mogę. Staram się być tolerancyjna, jednak jeśli ktoś wyzywa, ma się za nie wiadomo co i ma wszystkich gdzieś nie wytrzymuję, po prostu muszę z tym coś zrobić. Nienawidzę, gdy ktoś wmawia mi, że coś zrobiłam, chociaż ja dobrze wiem, że tak nie było. Lubię poezję. Nie cierpię niesprawiedliwości i kłamstwa. Kiedyś żyłam z ludźmi, ale uciekłam. Znaczy, zostałam wrzucona do rzeki, ale wydostałam się i uciekłam. Od tamtego czasu panicznie boję się ludzi. Jestem bardzo czujna i ostrożna, nie ufam nikomu, kto nie zasłużył sobie na moje zaufanie. Kocham długo spać. Kocham to. Zawsze miałam kłopoty ze wstawaniem rano, w końcu zrozumiałam, że kocham spać długo. Zawsze budzę się w okolicach 12-13. Lubię też straszyć innych. jednak nie robię tego tak zbyt "mocno", żeby nie padli na zawał przypadkiem. Mam świetny węch. Jest on ma równi z moim świetnym wzrokiem. Widzę wszystko w zakresie kilku kilometrów, nawet w gęstej mgle.Ponoć odziedziczyłam inteligencję po ojcu, a spryt i zwinność po matce. Jestem dosyć silna, jak i szybka, jednak to u mnie dziedziczne. Moi rodzice byli nadzwyczajnie szybcy oraz silni. Ludzi wykorzystywali ich do walk.

http://th02.deviantart.net/fs70/PRE/i/2010/350/a/3/snow_dog_by_rachel93-d34zamc.jpgStan Cywilny: Siengielka. I pewnie tak zostanę, raczej nikt nie zaakceptuje mnie aż do tego stopnia...

Wygląd:
Moje oczy są ciemno czekoladowe, niemal czarne. Wszyscy mówią, że moje ślepia mają inteligentny wyraz. Moja sierść jest czarna, kruczoczarna. Często połyskuje w świetle słońca, bądź księżyca. Mój ogon jest dosyć długi, aż nienaturalnie długi. Mój nas jest wilgotny i zimny, niemal zawsze. Jest on czarny, oczywiście. Na mojej szyi, pod kruczoczarnym futrem jest blizna, ciągnąca się przez całą moją szyję. Jest to ślad po za małej obroży, jaką nosiłam zanim znalazłam się na wolności. Pazury mają odpowiednią długość, zawsze się ścierają. Staram się nigdy nie wyglądać na zaniedbaną. Moja sierść jest miękka i delikatna, ale gruba i gęsta.

Ciekawostki:

*Co lubi: 
-Spokój;
-Ciszę;
-Poezję;
-Długo spać;
-Muzykę.
http://www.psiefoty.pl/wp-content/uploads/2011/07/fotograf-psow-5150.jpg
*Czego Nie lubi:
-Kłótni;
-Bójek;
-Manipulowania innymi;
-Wymuszania;
-Oszukiwania;
-Wyłudzania.

*Inne: 
Brak. 


Data Urodzin: 09.12

Umiejętności: Potrafię szybko biegać, wysoko skakać...

Stanowisko: Dowódca

Towarzysz: Jastrząb.

Znaki szczególne: na przedniej, prawej łapie, dwóch środkowych pazurach mam małą, białą łatkę. No, i blizna głęboko pod sierścią na szyi.

Kontakt: swiat.jest.pelen.nienawisci@gmail.com

Nick na Chacie: Emeral_

Kod na chacie: CCFF00

2 komentarze:

  1. -Też mam taką nadzieję...-na jego szarym pysku pojawił się delikatny uśmiech. Machnął puszystym ogonem.

    /Prim

    OdpowiedzUsuń
  2. Skinęła pyskiem w stronę Emeral i zastrzygła uszami. Wyprostowała się, wypinając pierś do przodu, aby lepiej się prezentować. - Ja również mam taką nadzieję. - mruknęła i miarowo zaczęła machać ogonem.

    OdpowiedzUsuń