środa, 20 lutego 2013

"... Samotność... to najbardziej zapisane kartki Naszego życia... "




"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Wiesz co to jest Miłość ? Miłość to taki zwrot emocjonalny lecz nie tylko . Miłość to szczęście które jest potrzebne karzdemu psu . Lecz nie karzdy go ma a to dlatego że ludzie je biją zostawiają bez jedzenia picia albo oddają do schroniska . Lecz karzdy taki pies próbuje przerzyć i ma nadzieje że następny dom będzie kochający a zarazem tym jedynym .




Me imię brzmi Allexandra lecz mówcie na mnie Allex .
Nazwisko ? De lame .
Pełne imię ? Allexandra de lame
Jeśli pytasz o wiek to ci powiem z chęcią że mam 2 lata . Ale jak wiadomo Kobiet o wiek sie nie pyta .!
Hmm jeśli nie widać jestem płci pięknej czyli Kobieta .
Pytasz kogoś innego o mą rase ponieważ nei masz odwagi mnie zapytać ? Nie rób tego więcej bo ta osoba może nei wiedzieć . Seter Irlandzki .
Eh . Jeśli chodzi o mój charakter . Prawda jestem miła , lecz jestem tajemnicza . Jestem otwarta na przyjaźń raczej poprostu uwielbiam się z kimś zaprzyjaźnić . Potrafie być brutalna lecz nei za bardzo . Jestam bardzo delikatna a me futro jest miłe wdotyku . Ale to już inny fragment tego kp .                                 
Hmm jeśli jeszcze nie wiesz pochodze z Irlandii z tego kraju na haju pochodzi ma rasa xdd
Mój stan cywilny powiadasz ? Tak jestem Wolna . Niestety nikt nie chce takiej osoby jaka jest oto właśnie ma .
Historia ma jest nie długa . Zaczeło się tak . Urodziłam się jak kade inne szczenie . W Irlandi . Żyłam z mymi rodzicami i moimi panami . Wkońcu nasza rodzina została sprzedana karzdy pojechał w inną strone a ja trafiłam do kogoś takiego co mnie wyzucił na ulice . Więc nie traciłam czasu więc pobiegłam w niewiadomo jaką strone . Wreszcie dobiegłam do tych terenów i wychowałam się w lesie . Zajmowałam się nie tylko zielarstwem ale i też jestem dobrą wojowniczką . Pewnego dnia gdy polowałam zobaczyłam suczke podesżłam do niej przywitałam się i ukłoniłam .Tak więc ją poznałam i dołączyłam do jej stada . To stado jest mym pierwszym i myśle że ostatnim . 
Partner? Nie mam niestety .
Potomstwo ? Jak nie mam i nie miałam partnera to jak mam je miec ?
Mój podgląd ? Jestem heteroseksualistką.
Mój wygląd ? Mam  ciemnoorzechowe oczy , brązową sierść która jest miła w dotyku i jest średniej długości, są proste . Uszy oklapnięte pysk wydłuzony. Nogi sia umieśnione lecz nei duże a ogon taki sam tylko że długi .  Nie chciało wejść więc dałam linka. On jest TU
Co lubię ? Lubie zabawe z szczeniakami , spokój i romantyczne miejsca jak wodospady góry w nocy i klify .
Nie lubie ? Osłych psów .
Moja data urodzin ? 01.03 a jak nie wiesz to ci powiem słownie pierwszy marzec . 
Me umiejętności . Jestem zwinna cicha szybko biegam am wyczulony węch wzrok tez mam dobry . Potrafie dość szybko pływac.
Stanowisko ? Wojownika Zielarza i Zastępce Alphy .
Znaki szczególne ? Na oczach mam jasne plamy , a pod futrem mam zeszytą skóre po operaci która nie była ważna w mym życiu . Na ciele mam wiele blizn . 
Kontakt . Hmm Czacik i e-mail allexandradelame@gmail.com .
Kod na czacie ? 881387 pierwsze i ostatnie trzy liczby mojego numeru telefonu .
Nick na czacie  ? Allex

2 komentarze:

  1. -Witaj... -skinął lekko głową na przywitanie.- Ja jestem Primaevo... Miło mi cię poznać Allexandro... -uśmiechnął się do niej lekko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spojrzała na suczkę i zaśmiała się cicho, słysząc pytanie zadane innej samicy. Machnęła ogonem i mlasnęła cicho, ziewając. - Witaj, Allex. Ciebie również miło poznać. - skinęła lekko kufą w jej stronę.

    OdpowiedzUsuń