niedziela, 10 marca 2013

Ekhem .

Żyć Żyć ludzie .! Mam kilka pomysłów .! 
1. Jakaś impreza . Nw z jakiej okazji ale cos musi być
2. Konkursy .
3. Opowiadanie stadne / Event .
4. LO ? A nie to za wcześnie .
5. Zrobienie coś dla stada . 


2. Komkursy .
No to tak Konek numer łan

KONKURS PLASTYCZNY
Jury : Max 2 .
Uczestnicy:

Konek numer to


KONKURS NA WOKAL
Jury : max 2
Uczestnicy:

Konek numer tri 


KONKURS NA GRAFIKE
Jury: max 2
Uczestnicy:


5. Zrobienie coś dla stada .
No to . Teraz podam przykłady .

SOJUSZE
min 2/4

OPOWIADANIA

POMYSŁY
Takie coś jak ja napisałam powyżej 

NOWI CZŁONKOWIE
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeśli o czymś zapomniałam albo chcecie dodać swoje pomysły to piszcie pod notką

2 komentarze:

  1. Witam.
    4 dni temu podałam g-mail, aby zaproszono mnie do blogowania- do tej pory zaproszenia nie otrzymałam.
    Dzisiaj zaglądam na bloga i patrzę, że Alfa dodała komentarz i teraz moje pytanie brzmi:
    CZY ZA PRZEPROSZENIEM JESTEŚ ŚLEPA, ŻE NIE WIDZISZ MOJEGO KOMENTARZA W "ZAPISACH"?
    Nie żeby coś, ale naprawdę to jest wku*wiające, że czeka się kilka dni na zaproszenie, a Alfa dodaje komentarze i ma za przeproszeniem w dupie tych, którzy chcą dołączyć.
    Dziękuję za uwagę, jeśli nie otrzymam zaproszenia w ciągu 2-3 dni, rezygnuję!

    OdpowiedzUsuń