poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Weźmy się w garść, oke?

Tak...

Kilka spraw:

  1. Blog umiera. Błagam, padam na kolana, na twarz nawet, ale weźmy się w garść. Kiedyś chat tak pięknie działał, a teraz co? 
  2. Allex, bardzo mi przykro, że odchodzisz, zwłaszcza, że tyle pracy włożyłaś w bloga. Niestety nie mogę Cię na siłę zatrzymać. 
  3. RS. RS jest pusta, trzeba to zmienić. W tym miesiącu wybiorę osobę, lub dwie, które zasiądą przy tym wielkim stole i pomogą mi w opiece nad stadem. Na pewno będzie to osoba aktywna POZYTYWNIE. 
  4. Jakieś konkursy? Impreza? Macie pomysły? Błagam, piszcie. 
To wszystko. Bye ;3

2 komentarze:

  1. Najlepiej będzie jak w końcu ktoś zacznie wchodzić na bloga, bo wiecznie jest pusto. - Havran.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak coś to ja już wyszłam ze szpitala... Ale teraz mam miesiąc do nadrobienia w szkole, więc będę wchodzić tylko od czasu do czasu na bloga.
    /Primaevo.

    OdpowiedzUsuń